Savas auto riepu apskate kā arī serviss ir jāveic regulāri, ne tikai mainoties sezonai. Mašīnas īpašnieki mēdz būt iedalāmi divās kategorijās. Viena grupa auto vadītāju dod priekšroku vissezonas auto riepām. Otrs šoferu tips dod priekšroku riepas nomainīt divas reizes gadā – maijā un oktobrī. Lai izvairītos no nelāgiem pārsteigumiem, riepu tehniskajam stāvoklim vajadzīgs sekot līdzi sistemātiski, attiecīgi nav īsti atšķirības starp to, kāda tipa auto riepas izmantojat ikdienā, svarīgi ir pareiza to funkcionalitāte. Šī iemesla dēļ riepu serviss un arī tehniskā apkope ir tik nozīmīgi un nepieciešami jebkuram automašīnas īpašniekam, kas ņem dalību ceļu satiksmē.
Uzzini vairāk – http://mmkserviss.lv/
ZIEMAS UN VASARAS VAI VISSEZONAS RIEPAS?
Autovadītājiem pastāv vairākas izvēles saistībā ar riepām, kas tiek izmantotas automašīnai ikdiena. Ziemas un vasaras riepu kmplekti vai arī vissezonas riepas, kas nav jāmaina tik bieži, taču jāseko līdzi to nolietojumam vismaz divas reizes gadā mainoties sezonām. Latvijā ziemas, pēdējos gados, nemēdz būt tik vēsas kā agrāk, taču salnas un apledojums uz ceļa joprojām ir sastopams regulāri, tādēļ labas ziemas riepas ar vai bez radzēm vai jaunas vissezonas riepas būs labākais risinājums. Visiem riepu veidiem galvenā atšķirība ir ķīiskajā sastāvā, tādēļ ar vasaras riepām ziemā un ziemas riepām vasarā, braukt ir nedroši, kā arī vissezonas riepu ķīmiskais sastāvs paredz, ka tām ir nepieciešama regulāra apkope, tādēļ uzskats, ka vissezonas riepas neprasa nekāda veida apkopi visu cauru gadu ir mīts.
KUR PĀRBAUDĪT RIEPU DISKU STĀVOKLI?
Jebkurā auto servisā vai riepu garāžā ir iespēja pārbaudīt ne tikai riepu tehnisko stāvokli, bet arī riepu diskus. Diski var būt izdatavoti no dažādiem materiāliem, taču vispopulārākie ir lietie, jeb vieglmetāla diski. Dinamika, stabilitāte uz ceļa un pat automašīnas ekonomija, lielā mērā balstās tieši uz auto disku kvalitāti, tādēļ speciālista padoms nekad nenāks par ļaunu, it sevišķi tad, ja rodas aizdomas par disku bojājumiem. Šī iemesla dēļ pat neliela bukte vai ieloce diskā var radīt būtisku atšķirību braukšanas kvalitātē.