Ielās varam redzēt daudz automašīnu, kuru vējstiklus rotā dažādi bojājumi, kurus ir plāns novērst kaut kad vēlāk. Vējstiklu labošanas serviss ir jāmeklē nekavējoties pēc problēmas rašanās, lai tā nevērstos plašumā. Iemeslu tam, kādēļ ar vējstikla problēmām nevajadzētu vilcināties, netrūkst. Viens no galvenajiem varētu būt tas, ka plaisas ātri vien kļūst izteiktākas un var radīt vēl lielākus bojājumus. Viena no vējstiklu pamatfunkcijām ir automašīnas salona un pasažieru pasargāšana no ārējās vides, tādēļ laikus novērsti vējstiklu bojājumi ir zelta vērtē.
PROFESIONĀLI AUTOMAŠĪNAS APKOPES PAKALPOJUMI
Jebkura automašīna vai kāds cits transporta līdzeklis ir fizikas likumu atspoguļojums dabā(ieskaties te – https://www.carglass.lv/). Tas norāda uz to, ka jebkura detaļa automašīnā tur atrodas ar nolūku un jebkura novirze no normas var likt spēkratam niķoties. Vējstikls vistiešākā mērā ir konstrukcijas drošības elements, pret kura bojājumiem nedrīkst izturēties vienaldzīgi. Katru gadu tirgū nonāk ar vien modernāki un advancētāki automašīnu modeļi, kas nav šķērslis servisā strādājošajiem, jo regulāri papildina zināšanas un apgūst jaunas metodes vējstiklu apkopes sfērā. Plaša profila zināšanas ļauj nodrošināt profesionālu un kvalitatīvu servisu jebkura izlaiduma gada un markas automašīnām.
KUR ATRAST LABĀKO VĒJSTIKLU LABOŠANAS PAKALPOJUMU SNIEDZĒJU?
Meistars, apskatot bojājumu, noteiks, vai vējstikls jānomaina vai arī to iespējams salabot. Jāpiemin, ka vējstiklam radītos bojājumus iespējams labot, ja tie nav lielāki par 2 eiro monētu un atrodas vismaz 6 centimetru attālumā no vējstikla malām. Pakalpojuma veids tiek noteikts individuāli, balstoties uz katras automašīnas specifikāciju. Augstāk minētie bojājuma veidi ir tikai pāris, pēc kuriem vadās servisa meistari. Stikla labošana aizņem vidēji 30 minūtes, savukārt vējstikla maiņa nedaudz ilgāku laiku. Protams, stikla labošana ietaupa ne tikai naudu, bet arī dažādus citus resursus, taču, iesakām uzklausīt meistaru argumentus, ja ir ieteikums vējstiklu tomēr nomainīt.