Dzīvojot izteiktā tehnoloģiju laikmetā, ir muļķīgi to neizmantot jebkāda tipa profesionālajā darba sfērā. Jebkura stila uzņēmējam būtu nozīmīgi, lai viņa ražotais produkts vai pakalpojums sasniegtu pēc iespējas lielāku esošo un arī potenciālo pircēju loku. Tas parasti tiek nodots reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista, veselas nodaļas, vai arī arī speciāla pakalpojuma sniedzēja pārziņā. Reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūras piedāvā ārkārtīgi lielu pakalpojumu klāstu, kas derēs pat visprasīgākajam klientam. Reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģijas būtiska sastāvdaļa ir dažāda veida datu bāzes ar savu klientu sniegto informāciju par sevi kā arī saviem paradumiem.
Uzzini vairāk – https://bregards.com/programmaturas/
Informācijas aizsardzības noteikumu vieta digitālajā reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.
Mārketinga pakalpojumi iedalās vairākās grupās, lai veiksmīgāk pildītu savu funkciju un būtu izdevība saprast, kas klientam būtu vispiemērotākais pakalpojumu tips. Digitalizācijas laikmets ļauj savus esošos un potenciālos uzrunāt tieši. SMS mārketings un arī mobilais mārketings tam ir pozitīvi piemēri. Bieži tas izpaužās tādā veidā – klientam tiek izsūtīta aktuālākā informācija sms veidā ar aktīvo saiti vai aicinājumu apmeklēt kādu online vietni, lai uzzinātu vairāk datu. Izplatītākais ir e-pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām kā arī aktualitātēm, bet pastāvīgajiem klientiem kļūst iespējams pasūtīt regulāru, aktuālo ziņu iesūtīšanu virtuālajā vēstuļu kastītē. 2018. gada maijā stājās spēkā jaunākie datu aizsardzības regulas grozījumi, kuri lielā mērā ietekmēja digitālā reklāmas un pr funkcijas visā pasaulē. Lojalitātes programmas bija viena no tām mārketinga sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Datu bāzes programmas, kuras ietver dažāda tipa apmeklētāja informāciju ir īpaši nozīmīgas veiksmīgas reklāmas un pr stratēģijas īstenošanā.
Lojalitātes programmu lietošana Latvijā.
Ar dažāda veida lojalitātes programmām saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes kā arī lieli pārdevēji kļūst visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, ieraudzīsim vismaz piecas dažādas plastikāta atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kamēr spēkā stājās jaunā datu regula, daudziem lojalitāšu prorammu dalībniekiem bija nepieciešams atjaunot savus datus. Lai process noritētu raitāk, uzņēmēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kas izpaudās kā atlaides precēm.
Mārketinga komunikācija Latvijā.
Jebkāda stila mārketinga komunikācija ar klientiem kļūst ļoti svarīga, jo ietekmē to kā pircējs reaģēs uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu, tāpēc vēlams reklāmas un pr stratēģijas pilnīgošanu uzticēt profesionāliem cilvēkiem, kuri ar to nodarbojas ikdienā. Datu aizsardzības regula nosaka robežas, kuru ietvaros dažādi mārketinga rīki drīkst darboties ar uzņēmumam nodoto mērķauditorijas informāciju, tādēļ nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai uzbāzīgiem telefona zvaniem un pastāvīgo pircēju aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem un lielu klientu loku, ir veiksmīga mārketinga iestādes atrašana.